Witajcie pandy!
Tak jak mówiłam ten artykuł jest przeznaczony dla seruni123.
Artykuł ten dotyczy pomocy przy zagadkach oto i one:
Na początek :
Jak dostać złotą kurtkę?

1.Idziemy do swoich chatek

2.Rozmawiamy z Maxem i Ellą:


3.Idziemy do dżungli:


4.Rozmawiamy z Penny:


5.Idziemy do sklepu z upominkami:



6.Rozmawiamy ze sprzedawcą:


7.Idziemy do sklepu zoologicznego:



8.Rozmawiamy z Evą:


9.Idziemy na stadion:


10.Rozmawiamy z trenerem:


11.Idziemy do sanfranpanfu:


12.Rozmawiamy z Momo:


13.Idziemy przed zamek:


14.Rozmawiamy z prof. Bookwormem:


15.Wracamy do naszej chatki:


16.Rozmawiamy z Maxem i Ellą.

17.Klikamy na swoją pandę.

18.Klikamy na buty i kapelusz:


19.Klikamy na bluzkę:


20.Znajdujemy złotą kurtkę:

 A teraz 
      Mój syn jest piratem.

1.Idziemy na karaibską plażę do ośmiornicy:


2.Idziemy do Kamarii (Zamek-dziedziniec-taras-komnata):


3.Wracamy do ośmiornicy zapytać się czy nazywa się Fred.

4.Idziemy na wulkan.

5.Klikamy na lornetkę i na światełko:



6.Rozmawiamy z synem Kamarii:

7.Idziemy do restauracji (Sanfranpanfu)

8.Zabieramy udko:


9.Wracamy do lasu.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

10.Wracamy do lasu.

11.Idziemy do ośmiornicy.

12.Wracamy do syna Kamarii.

13.Idziemy do Kamarii do zamku (*tjw).

14.Idziemy do starego portu porozmawiać z rybakiem:


15.Idziemy po klucz na wulkan:


CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

16.Wracamy do rybaka.

17.Idziemy do kiosku na basenie po paliwo:


18.Wracamy do rybaka.

CZEKAMY DWA DNI

19.Wracamy do rybaka.

20.Klikamy na motorówkę:


21.Płynie do miejsca zaznaczonego X:


22.Żeby wejść na wyspę trzeba skakać na odpowiednie kamienie a to będzie tak: W I L L I A M.

23.Liczymy orzechy kokosowe jest ich na 1 wyspie 8, a na drugiej 5.

24.Liczymy na 2 wyspach wszystkie kraby jest ich 10.

25.Wybieramy wskazówkę lub skarb.


NAGRODY TO:

Skarb-odznaka

Wskazówka-kapelusz.

Ja polecam kapelusz.


A teraz:
    Penny i Lenny!

1.Idziemy do Lenny'ego na plażę karaibską:

2.Idziemy do biblioteki(miasto-lodziarnia-biblioteka).

3.Rozmawiamy z Penny:


4.Wracamy na plażę karaibską do Lenny'ego.

5.Wracamy do Penny.

6.Idziemy do portu porozmawiać z rybakiem:


7.Dostajemy list:


8.Wracamy do Penny.

9.Idziemy razem z Penny do Lenny'ego:


10.Dostajemy deskę surfingową jko nagrodę:


A teraz:
                                                            Magiczny diament

1.Idziemy do baru piratów (Stary port-bar)

2.Rozmawiamy z Williamem:


3.Idziemy na wulkan i klikamy na lornetkę i idziemy do lasu (żółte światełko w lewym rogu na dole)

4.Widzimy pióro:


5.Wracamy do Williama.

6.Idziemy po łom do sklepu (Miasto-środkowy budynek):


7.Wracamy do baru.

8.Rozmawiamy z Williamem, a On wyłamuje zamek.

9.Klikamy na klapę:


10.Jesteśmy w nowym miejscu (podziemie):


11.Klikamy na mumię:


12.Rozmawiamy z nią.

13.Idziemy po bandaże do kiosku na basenie.

14.Rozmawiamy ze sprzedawcą:


CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

15.Wracamy do sprzedawcy.

16.Zabieramy bandaże:


17.Wracamy do mumii.

18.Wychodzimy gdzieś.

19.Wracamy do mumii.

20.Wchodzimy do tego światełka:


21.Potrzebujemy pochodni.

22.Idziemy do rybaka.

23.Idziemy do lasu po drewno:


24.Wracamy do rybaka.

25.Idziemy do jaskini po lewej stronie.

26.Zabieramy scyzoryk:


27.Wracamy do rybaka.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

28.Wracamy do rybaka.

29.Wchodzimy do podziemi.

30.Klikamy na to:


31.Klikamy na papugę:


32.Trzeba przejść labirynt:


33.Żeby przejść dalej mamy kliknąć odpowiednie kształty (Tak jak mówiła papuga):

34.Pojawia się nam mostek.


35.Żeby przejść dalej rozwiązujemy kolejną zagadkę:


36.Jesteśmy w nowym miejscu.

37.Idziemy do Kamarii.

38.Idziemy na wulkan po roślinę:


39.Wracamy do Kamarii.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

40.Wracamy do Kamarii.

41.Wracamy do tajemniczego miejsca (Stary port-bar piratów-podziemia-labirynt-tunel-kolorowy pokój.)

42.Zakładamy rękawice.

43.Klikamy na diament:


44.Robi się jasno:


45.Idziemy do Kamarii.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

46.Wracamy do Kamarii.

47.Wracamy do Farida (tjw)

48.Wpisujemy w pole czatu to słowo:


49.Wszyscy rozmarzają:


50.Rozmawiamy z Faridem.

51.Idziemy do Kamarii.


52.Rozmawiamy z Kamarią.

53.Idziemy do lodziarni po herbatniki (miasto-lewe drzwi).

54.Zabieramy herbatniki:


55.Idziemy do labiryntu.

56.Dajemy herbatnik papudze:


57.Idziemy do pirata.

58.Idziemy do Kamarii.

59.Wybieramy pieniądze lub zniszczenie diamentu:


60.Ja wybrałam zniszczenie diamentu.

61.Idziemy na wulkan wrzucić do lawy diament.

62.Wracamy do Kamarii.

63.Kamaria zaprasza nas na ślub, który odbędzie się na drugi dzień od zakończenia misji:


A teraz zaś:

                     Big foot.

1.Idziemy na karaibską plażę i rozmawiamy z Yeti:


2.Idziemy do portu.

3.Rozmawiamy z rybakiem:


4.Idziemy do jaskini (Dżungla-jaskinia-2 od lewej)

5.Zabieramy wędkę:


6.Wracamy do portu.

7.Wychodzimy gdzieś lub gramy w grę.

8.Wracamy do Yeti.

9.Idziemy do restauracji usmażyć rybę (Sanfranpanfu):


10.Idziemy do salonu piękności po olej (Sanfranpanfu):


CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

11.Wracamy do Bruna po paluszki rybne.

12.Dajemy je Yeti'emu.

13.Idziemy do rybaka spytać się o suszarkę:


14.Idziemy porozmawiać z ratownikiem:


15.Wchodzimy do szatni i klikamy na szafkę:


16.Idziemy zapytać się o klucz ratownika.

17.Idziemy do Kamarii po klucz:


CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

18.Wracamy do Kamarii po klucze:


19.Idziemy do szatni.

20.Klikamy na szafkę.

21.Jesteśmy w tunelu:


22.Klikamy na żółte światełko na końcu tunelu.

23.Klikamy na kwadraciki, ale brakuje jednego puzzla.

24.Idziemy do biblioteki po puzzel:


25.Układamy puzzle.

26.Jesteśmy w nowym pomieszczeniu:


27.Klikamy na drzwi:


28.Odpowiadamy na pytania:

a)Czym żywią się Pandy?
-Bambusem

b)Z jakiego kraju pochodzą Pandy?
-Z Chin

c)Jaka jest łacińska nazwa pandy?
-Ailuropoda Melanoleuca

29.Jesteśmy w nowym miejscu:


30.Klikamy na to:


31.Układamy słowo STOP (UWAGA! GDY WYKRĘCISZ SŁOWO ROOM DOSTANIESZ NOWĄ CHATKĘ*)
32.Wracamy do Yeti'ego.

33.Idziemy po patyk do stadniny koni:


34.Wracamy do Yeti'ego.

35.Idziemy po materiał do Lili jest ona w salonie piękności:


CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

36.Wracamy do Lili.

37.Wracamy do Yeti'ego

38.Idziemy do lodziarni i rzucamy w to balonem:


39.Wracamy do Yeti'ego

40.Dostajemy nową chatkę "Igloo":





*Ukryta chatka wygląda tak:






A przedostatnią jest:
Tajemniczy telefon!
1.Idziemy do salonu piękności (Sanfranpanfu-salon piękoności).

2.Odbieramy telefon:


3.Zabieramy teczkę:


4.Idziemy do Kamarii na taras (Zamek-Dziedziniec-taras):

5.Idziemy do Restauracji (Sanfranpanfu-restauracja)

6.Zabieramy mąkę:


7.Wracamy do Kamarii.

8.Idziemy do lodziarni (Miasto-lodziarnia)

9.Zabieramy cukier:


10.Wracamy do Kamarii.

11.Wychodzimy gdzieś żeby Kamaria zrobiła ciasteczka.

12.Wracamy do Kamarii.

13.Otrzymujemy ciasteczka.

14.Idziemy do stadniny koni.

15.Kładziemy walizkę pod znakiem:



16.Wychodzimy gdzieś.

17.Wracamy do stadniny.

18.Klikamy na okruchy:


19.Pojawia się komunikat:


20.Idziemy do Kamarii.

21.Idziemy do prof.Bookworma (Dżungla-podziemia)


22.Otrzymujemy lupę.

23.Wracamy do Kamarii.

24.Idziemy do stadniny i klikamy na okruchy.

25.Widzimy okruchy po ciastkach i kawałek materiału:


26.Wracamy do Kamarii.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

27.Wracamy do Kamarii.

28.Idziemy do dżungli po ślady okruchów:


29.Widzimy na zdjęciu okruchy i czerwony włos:


30.Wracamy do Kamarii.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

31.Wracamy do Kamarii.

32.Idziemy po okruchy do starego portu:


33.Widzimy na obrazku okruchy i marchewkę:


34.Wracamy do Kamarii.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

35.Wracamy do Kamarii.

36.Idziemy po okruchy do miasta:


37.Widzimy na obrazku projekt igloo:


38.Wracamy do Kamarii.

39.Wpisujemy w pole czatu słowo:


40.Idziemy do biblioteki (Miasto-lodziarnia-biblioteka)

41.Rozmawiamy z Carlem:


42.Dostajemy w nagrodę strój detektywa (Pandy bez złotego pakietu moga go używać przez 5 dni):


I ostatnia zagadka to:
Uratuj pokopetsy

1.Idziemy do samolotu:


2.Rozmawiamy z Eloise:


3.Z balonów wychodzi K.A.M.A.R.I.A.

4.Więc idziemy do Kamarii:


5.Zaprowadzamy Kamarię do Eloise:


6.Kamaria musi przyrządzić miksturę.

7.Idziemy do lasu po ślinę ropuchy (wulkan-lornetka):


8.Wracamy do Kamarii.

9.Idziemy na plaże po gwiezdne zioła:


10.Wracamy do Kamarii.

11.Idziemy na karaibską plażę po Tęczową roślinę:


12.Wracamy do Kamarii.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

13.Wracamy do Kamarii do wieży!!!.

14.Idziemy do Eloise dać jej miksturę.

15.Idziemy do salonu piekności do Lili:


16.Wracamy do Eloise.

17.Wracamy do Lili.

18.Wracamy do Eloise.

19.Klikamy na 1 kłódkę:


20.Odpowiedź to F:


21.Klikamy na 2 kłódkę:


22.Odpowiedź to JEŻ:


23.Idziemy do restauracji:


24.Idziemy na wulkan po papryczki:


25.Wracamy do Bruna.

26.Idziemy do prof.Bookworma:


27.Wkładamy papryczki do maszyny młodości:



CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

28.Wracamy do prof.Bookworma po papryczki.

29.Idziemy do Bruna dać mu papryczki.

CZEKAMY JEDEN DZIEŃ

30.Wracamy do Bruna.

31.Klikamy na talerzyk:


32.Rozwiązujemy zagadkę:


33.Rozmawiamy z Brunem i dostajemy papryczki.

34.Idziemy do samolotu dać papryczki pokopets'om.

35.Idziemy do obory:


36.Rozmawiamy z Eloise.

37.Wracamy do samolotu.

38.Wkręcamy śrubkę do silnika:


39.Rozmawiamy z Eloise i wychodzimy gdzieś.

40.Wracamy z powrotem do samolotu i klikamy na czerwony guzik.

41.Bonez odlatuje:



Oby te rozwiązania były przydatne hihi
ASURA

0 komci:

Prześlij komentarz